.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسيني خبر داد:
فرمانداری "سوادکوه شمالی" تصویب شد
شمال نيوز: بخش شیرگاه به فرمانداری جدید ارتقاء یافت و با عنوان شهرستان سوادکوه شمالی تصویب شد ولی هنوز ابلاغ نشده است.
فرمانداری "سوادکوه شمالی" تصویب شد

شمال نيوز: نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از تصویب شهرستان جدید سوادکوه شمالی خبر داد و گفت: بخش شیرگاه به فرمانداری سوادکوه شمالی ارتقاء یافت.
به گزارش شمال نيوز، سیدهادی حسینی در گفت‌وگو با فارس از ارتقاء بخش شیرگاه سوادکوه به فرمانداری مستقل خبر داد و گفت: بخش شیرگاه به فرمانداری جدید ارتقاء یافت و با عنوان شهرستان سوادکوه شمالی تصویب شد ولی هنوز ابلاغ نشده است.
نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه من معتقد به سوادکوه واحد هستم به مطالبات مردم شیرگاه از سال‌های گذشته برای تاسیس فرمانداری مستقل خبر داد و یادآور شد: مطالبه مردم و خانواده شهداء و بزرگان منطقه منجر به تاسیس فرمانداری جدید در شیرگاه را فراهم آورده است.
وی به تاکید عمومی مردم شیرگاه به علاقه آنان به سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: وجود پسوند سوادکوه دلیلی بر علاقه مردم شیرگاه به سوادکوه است تا از شاکله فرهنگی و مردمی سوادکوه جدا نباشند.
حسینی رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام شده بزرگان شیرگاه برای تاسیس فرمانداری را برای توسعه آن ذکر و خاطر نشان کرد: کسب اعتبار و بودجه مستقل و دریافت سهم بری مناسب از بودجه و توسعه یافتگی بیشتر از اهداف تاسیس فرمانداری مستقل در شیرگاه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

farid 4 ارديبهشت 1390
رجبی بهترین سالمترین اصولگراترین فرماندار مازندران .وبهترین گزینه برای فرمانداری ساری قابل توجه استاندار ومعاون سیاسی .جمعی از اصولگرایان
mehran 4 ارديبهشت 1390
سلام به حق میاندرود رامتحول کرده است کمال تشکر را از وی داریم.
ali 4 ارديبهشت 1390
باور کنید نوع کار کردن و دلسوزی او را که میبینیم یاد احمدی نزاد میافتیم اگه بعضیها بگزارند نیروی ارزشی وتوانمندیست امید است در تمام مراحل زندگی پیروز باشد .
mosavy 5 ارديبهشت 1390
شاهنامه آخرش خوب...
دور وبرش اصلاح طلب هاحلقه زدند وکارآیی اش هنوزموردلمس نشده؟
دوست طرف چهارم 6 ارديبهشت 1390
برادر عزیز اینجوری نیست انشاایک بار برو پیش ایشان شاید انشاا نظرت عوض بشه دیگه ولش نکنی اقای فرماندار شماهم مواردی را که گفتن مد نظر بگیرید
FARID 6 ارديبهشت 1390
سلام عزیزم اگه از اصلاح طلب منظورت اصولگرا هاست اره رجبی احمدینزادی های سالم را بها میده برادر یا خاهر گرامی اقای رجبی ولایی است وخادم مردم حالا میخواد اصولگرا باشه یا اصلاح طلب جسارت بنده را پزیرا باش برو تحقیق کن بعد قضاوت ممنون.
MEHRAN 6 ارديبهشت 1390
پر تلاشتر از این مرد ندیدیم اول بااو برخورد داشته باش میفهمید اینو میگن مدیر هیچ کس را پاسخگو تر از وی ندیدیم
نا شناس 29 اسفند 1391
سید جان تورا به خدا دست از این کارها بردار هر روز شما و میرحسن موسوی پیگیر فرمانداری شیرگاه بودید در عجبم حالا چرا اینجوری مصاحبه میدن ومی فرمایید کگه من به دنبال سوادکوه واحدم سوادکوه به مانند گوشت قربانی تقسیم شد خدا حافظ برادر
نا شناس 29 اسفند 1391
شما دارید با این کاراتون سوادکوه را تکه تکه میکنید اونوقت دم از سوادکوی واحد میزنید .چرا حرفتان با عمل یکی نیست .شهرستان کردن شیرگاه هیچ دردی را از مشکلات بسیار زیاد شهرستان سوادکوه حل نخواهد کرد . شما دارید تیشه به ریشه و اصالت سوادکوی عزیز میزنید .مثل روز روشن است که از این بعد اختلافات شیرگاه و زیراب و پلسفید شروع میشود و .......... ناتوانی خود در عملکرد به وعده های انتخابی اتان را نمیتوانید با این کارهای سطحی پاسخگو باشید .
توکلی 29 اسفند 1391
درود بر سید هادی حسینی و تمام بزرگواران...

زنده باد سوادکوه شمالی
غلامی 29 اسفند 1391
با تشکر از تمامی عزیزان و زحمت کشان در این عرصه...
بابایی 29 اسفند 1391
از امام جمعه محترم و نمایندگان محترم کمال تشکر را داریم.
شمالی 29 اسفند 1391
درود بر سید هادی حسینی با ارتباط قوی که با رئیس جمهور و دفترش و آیت الله نظری و بزرگان منطقه داشت بالاخره موفق شد شیرگاه رو از محرومیت نجات بده - سیمرغ هم که با هوشیاری وی و آوردن رئیس جمهور به منزل مادر شهید کشوری صورت گرفت - دمش گرم به این میگن نماینده زرنگ و با هوش
Farid 29 اسفند 1391
صداقتي زبانزده خدا باريس كنه
کیا 29 اسفند 1391
بنظر می رسد دست هایی در کار است تا سوادکوه را تکه تکه نمایند.
سوادکوه، سوادکوه است، شمالی وجنوبی آن چه معنایی دارد؟
ارتقا بدهند ولی این چه اسامی مسخره ایست که کیاکلا بشودسیمرغ والان شیرگاه سوادکوه شمالی؟
درد دل زیاد است، اگرچه باعث خوشحالیست که تا قایمشهر هم جزء سوادکوه باشد ولی به این شیوه 100 درصد اشتباهست.کیا بوداغی
نا شناس 29 اسفند 1391
آقای حسینی متخصص ساخت شهرستانه و همش هم میگه خانواده شهدا درخواست داشتند
نا شناس 30 اسفند 1391
آقا و یا خانم محترمی که میگی شیرگاه از محرومیت نجات پیدا کرد. گمان دارم خیلی زود احساساتی شده اید .برایمان بگویید کدام محرومیت شیرگاه برطرف شد؟ کجای سوادکوه اشتغال ایجاد شد غیر از اینکه همین چند کارخانه ده اند . خواهشمندم کمی واقع بینانه تر به وقایع نگاه کنید و زود احساساتی نشویم .صحبت ما این است که با تجزیه یک شهرستان که زمانی سوادکوهیها در کل کشور به خود می بالیدندو وحدت آنان زبازد خاص و عام بود کمرنگ خواهد شد .. باید یک سوادکوی واحد و قدرتمند داشته باشیم .اینها همش پاک کردن صورت مسیله است .یک نماینده نباید ضعف خود در اجرای برنامه هایی را که در دوران انتخاباتی داده است را با این روشها جبران نماید . فرزندان این دیار بیکارندو مظلوم .اشتغال میخواهندو از زیر خجالت خانواده خود میخواهند درآیند وگرنه شهرستان کردن یک شهر و یا یک بخش که دردی از مشکلات این مردم حل نمیکند
نا شناس 30 اسفند 1391
آخه آدمای چاپلوس ، فرمانداری میاندرود چه ربطی به سوادکوه داره که شما اسم از رجبی میارید.نکنه خودش بهتون میگه این مطالب رو بنویسید تا جای واحدی رو تو ساری بگیره هر چند سر و ته همشون یکیه.
نا شناس 29 اسفند 1391
برادری که با حرارت ار اقای حسینی تعریف میکنید فکر مصاحبه اقای حسینی را نخوانده باشی اگر خوانده بودید گفتند من معتقد به سوادکوه واحد هستم در عجبم چه با حرارت از ایشون تشکر می کنید برادر شما پیدا کنید پرتغال فروش را
نا شناس 29 اسفند 1391
زرنگ و با هوش هست نماینده شما اما هم به نعل میزنه هم به میخ
ساروی 30 اسفند 1391
رجبی مرد عمل هست شعارنمیده وتابع محض ولایت
امیرحسینی 30 اسفند 1391
علت اینکه سوادکوه نیوز تکه تکه شدن سوادکوه را در مقیاس وسیع پوشش می دهد چیست؟رسانه ها نقش قوی در جهت دهی به مسئولان دارند.از این زاویه هم نگاه کنیم
رضا از سوادکوه 1 فروردين 1392
برای آقای حسینی متاسفم که به عنوان نماینده سوادکوه ، قائم شهر وجویبار به مجلس راه یافت ولی شروع به تقسیم حوزه انتخابیه نمود وجرات کفتن حقایق را ندارد .
سجاد امیدی 2 فروردين 1392
زنده باد ایران زنده باد سوادکوه درود بر همه کسانی که تلاش برای حفظ اصالت این خطه دارند.اقای حسینی تشکر
نا شناس 1 فروردين 1392
قابل توجه مردم شریف شیرگاه
کار ادیانی بود نه حسینی
پیشنهاد داد
موافقت استانداری و وزارت کشور را گرفت
مشکلات سر راه را هموار نمود
طرح به هیأت دولت رفت تا در نوبت خودش تصویب شود
متاسفانه در دوره آقای حسینی تصویب شد
کار دیگران را مصادره نفرمائید
کلاردشتی 2 فروردين 1392
و باز هم کلاردشت در حسرت شهرستان شدن...
اصلا فکر نکنید که بین شرق و غرب استان تبعیض وجود داره ها ! اصلا از این فکرا نکنید! میاندورود و کیاکلا و شیرگاه حقشونه که شهرستان بشن! فقط کلاردشت حقش نیست! مگه نه؟!
salam 4 فروردين 1392
به قول آقاي پنجه فولادگران استاندار وقت، مازندران كلان شهري بيش نيست!
حسن 4 فروردين 1392
مي شه حاكمين محترم بفرمايند تجزيه طلبي برا چيه؟ الان كه سوادكوهي ها براي كار اداري بايد از شهرستان شون خارج شن، پس شيرگاهي ها براي كار اداري بايد به كجا برن؟
سوادکوهی 25 مرداد 1392
جای تاسف است که مسئولین دنبال تکه تکه کردن سوادکوه هستند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.